Гарантійне обслуговування

Гарантійний термін на вироби BORGIO становить:

Витяжки - 3 роки

Духовки/варильні поверхні – 1роки

 

Дата покупки вказується в гарантійному талоні разом з назвою моделі та серійним номером виробу і підтверджується товарним або касовим чеком. Збереження товарного або касового чека є обов'язковою умовою гарантійного обслуговування. Гарантійний талон без підпису продавця і штампа магазину є недійсним. Забороняється вносити будь-які зміни в гарантійний талон.

 

Протягом гарантійного терміну для покупця безкоштовно усуваються пошкодження або дефекти у виробах, які виникли з вини виробника.

 

Гарантійні послуги здійснюються шляхом безкоштовного ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Після заміни, дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.

Вироби, які потребуватимуть проведення гарантійного обслуговування, повинні бути доставлені в найближчу сервісну службу, крім виробів, встановлених стаціонарно. Вироби мають бути чистими і запакованими в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.

 

Тривалість гарантійного терміну триває на час перебування виробу в сервісному центрі. Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із закінченням гарантійного терміну на весь виріб.

 

Гарантійному ремонту не підлягають і знімаються з гарантії представником гарантійного сервісу, такі вироби, які експлуатуються з порушенням правил підключення та експлуатації в т.ч .:

• За відсутності в гарантійному талоні відмітки газової служби про підключення даного виробу до газопроводу;

• При неправильному використанні витратних матеріалів;

• Вироби, які використовуються для комерційних цілей;

• Вироби з несправностями, які виникли в результаті експлуатації, в т.ч. - в результаті нестабільної електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більше ніж на 10%);

• Вироби з ушкодженнями, які виникли в результаті неправильного транспортування або зберігання;

• Вироби з ушкодженнями, які виникли в результаті попадання всередину тварин, комах або гризунів і продуктів їх життєдіяльності, а також в результаті нездоланних сил (пожежа, повінь, блискавка і т.д.);

• Вироби, ремонт або розтин яких проводилися особами, неуповноваженими на це виробником;

 

У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу надається відповідний акт, на підставі якого клієнт самостійно вирішує всі питання по заміні або по відшкодуванню вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) даного виробу.